#Hiburan: “Mana Tumpah Kuah Kalau Tak Ke Nasi” – Masih Kunci Mulut, IG Norman Hakim Diserang Netizen! Pesan Suruh Jaga Anak Elok Elok

Bekas isterinya, Abby Abadi ada bersuara berkenaan dakwaan anak gadis mereka, Marissa Dania menjadi penyebab keruntuhan rumah tangga orang lain.

Aktor berbadan sado, Norman Hakim bagaimanapun dilihat masih mengunci mulut dan tidak memberikan apa-apa respon berhubung hal tersebut.

Advertisement

Meskipun memilih untuk tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan lagi buat masa ini, Instagram Norman diserang oleh warganet.

Menerusi foto di akaunnya, ramai yang meninggalkan komen masing-masing tentang isu tersebut malah kebanyakannya memerli aktor tersebut.

marissa

dania

Sesetengah daripada mereka mengungkit semula kisah silam aktor itu bersama bekas isteri, Abby Abadi dan isterinya Memey Suhaiza yang pernah menggemparkan dunia hiburan suatu ketika dahulu.

Dulu mak nya disondol mak tiri. Kini anak pula menyondol. Kifarah itu benar.

komen

Ada yang turut memberi pesanan kepada Norman agar menjaga anak perempuannya dengan baik dan ada pula yang melabelnya tidak pandai menjaga anak.

Dalam pada itu, ramai warganet lain turut menasihati pengguna Instagram agar menjaga kata-kata serta tidak menyerang ibu bapa Marissa.

abby abadi
3 hours ago

Pernah Berjumpa Keluarga Mangsa 'Penyondol', Abby Abadi Nafi Ada Mohon Maaf - "Siapa Bersumpah, Junjung Al Quran?"

The post “Mana Tumpah Kuah Kalau Tak Ke Nasi” – Masih Kunci Mulut, IG Norman Hakim Diserang Netizen! Pesan Suruh Jaga Anak Elok Elok first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments