#Hiburan: “Aku Dah Lama Tau Dia Ni Bohsia…” – Baru 18 Tahun, Ramai Terkejut Anak Pelakon Popular ‘Check In’ Dengan Suami Orang?

Tular pendedahan seorang wanita tentang orang ketiga yang mengganggu rumah tangganya sehingga kini dia dan suami sudah berpisah.

Berdasarkan hantaran di aplikasi X, wanita tersebut mendedahkan bahawa ‘penyondol’ berkenaan merupakan anak gadis dua selebriti popular.

Advertisement

Ramai terkejut dengan dakwaan wanita tersebut dan seperti tidak percaya kerana anak pasangan selebriti itu sering menerima pujian kerana cantik dan membawa imej yang baik.

dania

Bertudung litup dan menghormati ibu bapa antara pujian yang sering diterimanya daripada warganet namun pendedahan ini membuatkan ramai terkelu.

Menerusi quotes hantaran tersebut, ramai pengguna aplikasi X memberikan respon masing-masing dan rata-ratanya mengkritik tindakan anak pasangan selebriti terbabit apatah lagi ada bukti bahawa mereka check in bersama.

dania

sondol

 

Seorang individu turut menceritakan pengalaman berjumpa dengan anak aktor berbadan sado itu di sebuah kedai shisha tanpa memakai tudung.

sondol

sondol

Malah, sesetengah daripada mereka mengimbau kembali kejadian di mana rumah tangga ibu bapanya goyah disebabkan kehadiran orang ketiga.

sondol

Dalam pada itu, ada yang meminta wanita tersebut mendedahkan bekas suaminya kerana dia juga melakukan sesuatu yang teruk memandangkan anak selebriti tersebut masih di bawah umur.

sondol

Instagram twitter anak abby
1 hour ago

"Tak Belajar Dari Kisah Mak Ayah Dulu Ke??" - Anak Pelakon Popular Umur 18 Tahun Didakwa 'Sondol' Suami Orang Sampai Bercerai Berai

The post “Aku Dah Lama Tau Dia Ni Bohsia…” – Baru 18 Tahun, Ramai Terkejut Anak Pelakon Popular ‘Check In’ Dengan Suami Orang? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments