#Hiburan: “Bersorak Mat Rempit Di TikTok” – Anggota JPJ Dilanggar Penunggang Motosikal Di Lebuh Raya, Ada 8 Rekod Jenayah Dadah

Tular di media sosial semalam mengenai satu video memaparkan seorang anggota JPJ telah dirempuh penunggang yang membawa motosikal secara merbahaya dan laju di sebuah lebuh raya di Negeri Sembilan.

Difahamkan, penunggang motosikal itu tiada lesen memandu dan insurans kenderaan. Manakala anggota JPJ itu dilaporkan mengalami kecederaan di bahagian kepala dan bahu.

Advertisement

Video itu kemudiannya menjadi viral di TikTok dan aplikasi X terutamanya. Namun, apa yang mencuri perhatian adalah apabila sesetengah netizen seolah-olah menyokong aksi merbahaya dan mencemuh anggota JPJ yang bertugas.

Abang 125 tu macam mana? JPJ tu aku tak kesah.

Rasa puas pulak tengok kena langgar.

Menerusi pemerhatian, hampir keseluruhan komen di video berkenaan meninggalkan ayat ‘bersyukur’ anggota JPJ mengalami kemalangan hanya kerana melakukan sekatan jalan raya.

Memetik Kosmo, suspek yang ditangkap sejurus kejadian itu akan dibawa ke Mahkamah Port Dickson untuk proses tahan reman serta didapati mempunyai lapan rekod jenayah lampau membabitkan dadah dan jenayah.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Aisar khaled
3 days ago

"Hasil Berniaga Di TikTok" - Influencer Aisar Khaled Dedah Peruntuk RM60K Setiap Minggu Untuk Sedekah Pada Pengikut Bertuah

The post “Bersorak Mat Rempit Di TikTok” – Anggota JPJ Dilanggar Penunggang Motosikal Di Lebuh Raya, Ada 8 Rekod Jenayah Dadah first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments