#Hiburan: DS Khazrul Dah ‘Move On’, Tayang GF Baru Nama Mimi Tapi Netizen Tanya – “Macam Mana Boleh Secepat Itu Jatuh Cinta?”

Bekas tunang Zarina Anjoulie, Datuk Seri Khazrul Elzey nampaknya sudah jumpa pengganti dan kini sedang bahagia dengan seorang wanita bernama Mimi.

Menerusi akaun TikTok, Khazrul memuat naik gambar wanita itu dan mengaku sedang dilamun cinta meskipun pada awalnya sukar untuk mendekatinya.

Advertisement

Video itu sehingga kini sudah meraih lebih 130,000 tontonan dan Khazrul juga dilihat membalas komen-komen orang ramai yang bertanya tentang dia dan Mimi.

Dalam pada itu, ada segelintir memerlinya kerana begitu cepat mendapat pengganti namun sesetengah mendoakan agar hubungan Khazrul kali ini berakhir di jinjang pelamin.

Malah mereka turut mencadangkan agar dia terus bernikah sahaja dengan Mimi tanpa berlengah jika sudah benar-benar bersedia.

1 bulan lalu

Anju Nafi Berbaik Semula Dengan Bekas Tunang - "Cincin & Bunga Tu Orang Lain Bagi, Bukan Dia"

The post DS Khazrul Dah ‘Move On’, Tayang GF Baru Nama Mimi Tapi Netizen Tanya – “Macam Mana Boleh Secepat Itu Jatuh Cinta?” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments