#Hiburan: (VIDEO) Tayar Kereta Pecah, Aliff Syukri Ucap Terima Kasih Ramai Datang Tolong Betulkan Kenderaan

Usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri baru-baru ini berkongsi detik cemas apabila kenderaan yang dinaikinya tersadai disebabkan tayar pecah.

Menerusi ruangan kapsyen Instagram, Aliff memberitahu keretanya mengalami masalah ketika dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Johor dan dia tidak mempunyai sebarang kemahiran untuk membaiki kereta sendiri.

Advertisement

 Sedihnya kereta tersadai.. Saya jenis tak reti nak betulkan kereta bila jadi macam ni sumpah saya tak tahu nak buat macam mana.. ke kiri tak kena ke kanan tak kena.

…Kereta terlalu banyak sampaikan dari Kuala Lumpur nak ke Johor 10 jam..gara-gara orang cuti hari krismas..saya pulak ada event di Johor satu family saya bawa.”

Sementara itu, menerusi video yang dikongsikan Aliff sempat mengucapkan terima kasih kepada orang yang terlibat membantunya menukar tayar kenderaan.

Terima kasih banyak bantu saya, tak tahulah korang baik sangat…”

Terdahulu, Aliff Syukri pernah dikritik netizen kerana tanpa segan silu berkongsi tips untuk membuat isteri cepat hamil.

Aliff Syukri
2 minggu lalu

"Atas Bawah Menda, Lucahlah Kau!" - 'Share' Tips Isteri Cepat Hamil, Aliff Syukri Teruk Dikecam Netizen

The post (VIDEO) Tayar Kereta Pecah, Aliff Syukri Ucap Terima Kasih Ramai Datang Tolong Betulkan Kenderaan first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments