#Hiburan: “Dulu Kes Ni Meletop Gila” – Diana Danielle Cerita Pernah Dipukul Lelaki, Netizen Ungkit Insiden Ditumbuk ‘Ex Boyfriend’

Baru-baru ini, pelakon Diana Danielle telah hadir sebagai artis jemputan dalam sebuah podcast berjudul Studio Sembang yang dihoskan oleh Amelia Henderson.

Menerusi temu bual tersebut, Diana mendedahkan bahawa dirinya pernah menjadi mangsa pukul bekas teman lelakinya sebelum menjadi isteri kepada aktor, Farid Kamil.

Advertisement

Saya baru habis SPM, saya ada benjol besar di mana saya pernah dipukul oleh seseorang sebelum saya bercinta dengan suami saya.”

Bercerita lebih lanjut, Diana turut meluahkan rasa gembira kerana dapat melepaskan diri daripada hubungan ‘toksik’ yang dilalui.

Dalam pada itu, Diana turut sempat menasihati mereka di luar sana yang pernah menjadi mangsa pukul supaya memutuskan hubungan dengan pasangan yang melakukan keganasan domestik.

Saya dapat keluar daripada situasi itu, sebaik sahaja saya dipukul saya tinggalkan hubungan tersebut, saya amat gembira…

…Tolonglah lakukan sedemikian, buat sesiapa yang pernah disentuh, get the f*ck out!”

@stusemdiobang

@Diana Danielle advice for those who are in abusive relationship #studiosembang #ameliahenderson #dianadanielle #podcast #fyp

? original sound – sembang with amelia – sembang with amelia

Menjengah ke ruangan komen, walaupun nama bekas teman lelaki Diana tidak didedahkan, netizen bagaimanapun seolah-olah dapat mengenal pasti identiti jejaka yang diceritakan.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah:

3 minggu lalu

"Betul Halal Tapi Tak Yah Tunjuk Kat Orang" - 'Upload' Gambar 'Sweet' Dengan Suami, Netizen 'Meluat' Dengan Diana Danielle

The post “Dulu Kes Ni Meletop Gila” – Diana Danielle Cerita Pernah Dipukul Lelaki, Netizen Ungkit Insiden Ditumbuk ‘Ex Boyfriend’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments