#Hiburan: Ziana Zain Nafi Menghasut Anak-Anak Untuk Membenci Bekas Suami

Penyanyi dan juga penulis lirik Ziana Zain kini ditimpa kontroversi apabila beliau dituduh menghasut anak-anak mereka supaya tidak bertemu dengan bapa mereka Armin Zaharin Ahmad Zambri.

ziana zain dan anak-anak

Kecewa dengan dakwaan itu, Ziana juga telah menafikan tuduhan ini sama sekali.

Saya terdengar cakap orang mendakwa saya tidak membenarkan anak-anak bertemu dengan bekas suami. Itu tidak benar sama sekali

Tambah Ziana lagi, beliau tidak pernah sesekali menghasut keempat-empat anak-anak mereka untuk bertemu bapa kandung mereka, tetapi mereka yang belum bersedia.

Perceraian berlaku hanyalah antara saya dan dia, anak tidak seharusnya menerima hukuman atas apa yang terjadi antara kami.

Ziana juga sering bertanya kepada anak-anak ingin bertemu dengan bapa kandung mereka, beliau akan izinkan. Konflik rumah tangga Ziana Zain dan Armin Zaharin mula bergolak pada bulan Mac 2018, kira-kira dua tahun lepas apabila Ziana membuat laporan polis atas dakwaan Armin mendera anak lelaki mereka.

Tambahan pula, walaupun sudah dua tahun bercerai, Ziana masih berasa sedih apabila mengenangkan nasib anak-anak yang perlu menersukan hidup tanpa kehadiran seorang ayah di sisi. Iyerlah, anak-anak mana tak sedih kan kalau bapa tiada di sisi.

ziana dan bekas suami

Bekas pasangan ini telah mendirikan rumah tangga pada Mei 1998 dan dikurniakan 4 orang cahaya mata, Muhammad Amar, Muhammad Aiman dan pasangan kembar Muhammad Ariel dan Siti Nur Kaseh. Semoga segala kemelut bekas pasangan ini akan selesai dalam masa yang terdekat.

Bulan Syawal ni, seelok-eloknya semua berbaik demi kebaikan anak-anak.

Sumber : BH Online


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments