#Hiburan: “Saya Mencari Orang Yang Boleh Potong Perut Dengan Segera” – Iqbal Zulkefli Dedah ‘Aset’ Jadi Kecil Sejak Berat Badan Naik, Nak Kurus Segera

Personaliti media sosial dan juga penyanyi, Iqbal Zulkefli ada menyatakan hasrat untuk melakukan pembedahan bariatrik bagi mengatasi masalah berat badan yang dialaminya.

Berikutan itu, Iqbal kini mencari orang yang boleh ‘memotong’ perutnya dengan segera.

Advertisement

Perkara tersebut turut dikongsi Iqbal menerusi satu hantaran di Instagram buat tatapan pengikut media sosialnya.

Iqbal

Saya mencari orang yang boleh potong perut saya dengan segera. Saya mahu kurus segera dan tujuannya demi kesihatan yang lebih baik.

Tulisnya lagi, dia ada membaca info mengenai kaum wanita yang lebih gemar dan tertarik kepada lelaki kurus.

Dia juga sanggup melabur wang ringgit semata-mata untuk tujuan itu dan meminta pihak berkenaan untuk tampil dengan segera bagi merealisasikan impiannya.

Sebelum ini, bekas kekasih kepada usahawan jutawan Dato Seri Vida itu ada mengeluarkan kenyataan berkenaan ‘asetnya’ yang menjadi kecil gara-gara berat badan bertamah.

Selain itu kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

nasi ayam
16 hours ago

Faye Kusairi Kini Berniaga Nasi Ayam Tepi Jalan, Terharu Sokongan Peminat Dan Rakan Artis - "Berbunga Hati Kita"

The post “Saya Mencari Orang Yang Boleh Potong Perut Dengan Segera” – Iqbal Zulkefli Dedah ‘Aset’ Jadi Kecil Sejak Berat Badan Naik, Nak Kurus Segera first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments