#Hiburan: “Away From Society, Closer To Nature” – Tak Heran Dikecam, Isteri Hafidz Roshdi Kongsi Video ‘Syok’ Naik Kuda

Selepas video memaparkan momen sekitar majlis perkahwinan pelakon Hafidz Roshdi dan cinta pertamanya, Athira Yuhada tular di media sosial, netizen tidak henti-henti mengecam pasangan terbabit.

Lagi-lagi isteri baru Hafidz, di mana netizen anggap dia seakan-akan tidak peduli dengan kisah ‘hitam’ aktor berkenaan yang pernah didakwa pukul bekas isteri, Shuhada yang ketika itu mereka masih berstatus suami isteri.

Advertisement

Bahkan, Athira juga teruk dimaki-hamun netizen sejak beberapa hari ini hinggakan ada yang ‘face shaming’ dirinya.

athira yuhada

Biarpun teruk dikecam netizen, isteri Hafidz seakan-akan tidak kisah apabila dia boleh memuat naik video di Instagram Story memaparkan diri sedang menaiki kuda dengan wajah yang gembira.

Away from society, closer to nature.

Sebelum ini, dalam satu sesi temu bual, Hafidz Roshdi akui bahawa Athira merupakan cinta pertama dan ada bersamanya ketika susah serta senang.

hafidz roshdi
20 hours ago

Lelaki Mengaku Terinspirasi Dengan Hafidz Roshdi, Mahu Ceraikan Isteri Untuk Bersama 'First Love' - "Saya Setuju Dengan Apa Dia Buat"

The post “Away From Society, Closer To Nature” – Tak Heran Dikecam, Isteri Hafidz Roshdi Kongsi Video ‘Syok’ Naik Kuda first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments