#Hiburan: (VIDEO) “Ini Memang Kami Rancang” – Remaja Lelaki R*gol Beramai-Ramai, Siap ‘Bangga’ Buat Jenayah Di TikTok Jadi Tumpuan Netizen

Tular sejak semalam mengenai satu video yang dimuat naik seorang individu dipercayai remaja lelaki di TikTok yang memaparkan kejadian rogol beramai-ramai terhadap seorang gadis remaja.

Namun begitu, video tersebut kemudiannya dipadam pihak aplikasi TikTok namun netizen sempat memuat naik tangkap layar video berkenaan selain beberapa kenyataan pengakuan individu mengenai kes tersebut.

Advertisement

tiktok

Difahamkan, mangsa rogol tersebut telah membuat laporan polis dan berikutan itu, si pelaku kemudiannya ‘membalas dendam’ dengan menyebarkan video-video aib mangsa di TikTok.

Seolah-olah bangga dengan perlakuan jijik tersebut, individu tersebut turut menceritakan secara lanjut mengenai kejadian itu.

Tiktok

 

 

tt

Tulis individu itu, tindakan merogol beramai-ramai itu dirancang teman lelaki mangsa dan dia telah memanggil kawan-kawan termasuklah individu tersebut untuk terlibat bersama-sama.

Menjengah ke ruangan komen, netizen menggesa pihak berkuasa untuk memandang serius mengenai perkara menjijikkan itu memandangkan si mangsa dilaporkan telah membuat laporan polis.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

PU Syed
7 days ago

"Setahun Mengandung Dua Kali, Tak Sempat Sembuh Kena 'Bantai' Lagi!" - PU Syed Tegur Wanita 'Berangan' Nak Poligami

The post (VIDEO) “Ini Memang Kami Rancang” – Remaja Lelaki R*gol Beramai-Ramai, Siap ‘Bangga’ Buat Jenayah Di TikTok Jadi Tumpuan Netizen first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments