#Hiburan: Tular Video Lama Dengan Sophia Albarakbah, Netizen Dakwa Aliff Aziz Yang ‘Over’ – “Director Dah Cut Pun Tak Lepas Lepas Tangan”

Baru-baru in, tular kembali sebuah video di sebalik tabir ketika pengambaran drama yang pernah menjadi kontroversi pada tahun ini.

Ia memaparkan pelakon Aliff Aziz dan Sophia Albarakbah ketika melakukan babak ‘sweet’ dalam drama berjudul Ku Akad Kau Dengan Bismillah.

Advertisement

Bagaimanapun, menerusi ruangan komen ramai yang menegur Aliff kerana dilihat seperti tidak menjaga batasnya sebagai suami orang.

Malah, ada yang menyindir Aliff kerana ‘hand placement’ terhadap Sophia seperti berlebihan kerana dilihat memegang aktres itu tanpa lepas.

komen

Ada yang turut berkata tidak hairanlah jika Sophia ‘tersuka’ padanya dan sesetengah warganet menzahirkan rasa simati terhadap Bella Astillah.

Dalam pada itu, segelintir berkata Sophia tidak patut dipersalahkan oleh Bella di dalam hal tetapi dia perlu menegur suaminya sendiri.

Tak lepas Aliff pegang tangan Sophia. Dia nampak lagi feeling kat sini. Last last Sophia yang disalahkan.

komen

bella astillah
2 months ago

"Minta Maaf Kurang Matang, Buat Orang Lain Kurang Senang" - Bella Astillah Nafi 'Insecure', Peluang Kedua Bukti Percaya Suami

The post Tular Video Lama Dengan Sophia Albarakbah, Netizen Dakwa Aliff Aziz Yang ‘Over’ – “Director Dah Cut Pun Tak Lepas Lepas Tangan” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments