#Hiburan: (VIDEO) “Dalam Kisah Ni, Jebat Paling Bahagia” – Bercuti Bersama ‘Ex-Wife’ & ‘Girlfriend’, Sharnaaz Ahmad Dipuji Ramai

Pelakon dan usahawan, Sharnaaz Ahmad sekali lagi menjadi perhatian ramai setelah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya, kekasih, Amelia Christie dan bekas isteri, Noor Nabila di Jepun, baru-baru ini.

Dapat dilihat dalam video yang dikongsikan, Sharnaaz kelihatan gembira bersiar-siar sambil menikmati suasana malam di Tokyo bersama Amelia, Nabila dan anaknya, Jebat Jayden.

Advertisement

Meninjau di ruangan komen hantaran berkenaan, rata-rata netizen kagum melihat hubungan Sharnaaz dan Nabila biarpun sudah tidak lagi berstatus suami isteri tetapi menjaga hubungan baik demi anak.

komen

komen

Sehingga artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih sebanyak 1.5 juta tontonan daripada pengguna platform Instagram.

Sekadar info, Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila pernah mendirikan rumah tangga pada tahun 2017 tetapi berpisah tiga tahun selepas itu.

noor nabila
3 weeks ago

(VIDEO) "Tabik Spring Lah! Relax Je.." - Keluar Bersama Teman Wanita 'Ex Husband', Noor Nabila Dipuji Matang

The post (VIDEO) “Dalam Kisah Ni, Jebat Paling Bahagia” – Bercuti Bersama ‘Ex-Wife’ & ‘Girlfriend’, Sharnaaz Ahmad Dipuji Ramai first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments