#Hiburan: “Makin Mantap! Rugi Besar Siapa Tak Tengok” – Lakonan Anna Jobling Dalam Drama ‘Syurga Itu Bukan Mudah’ Dipuji Penonton

Difahamkan, ketika ini drama yang sedang disiarkan di kaca TV iaitu Syurga Itu Bukan Mudah menjadi topik hangat para netizen di platform media sosial.

Ia susulan ramai yang memuji storyline drama terbabit serta lakonan pelakon yang sangat menjiwai watak.

Advertisement

Antara pelakon yang meraih perhatian adalah heroin drama tersebut iaitu Anna Jobling, di mana penonton memuji lakonannya semakin bagus dan watak yang dibawa bukanlah mudah untuk dilakonkan.

drama syurga itu bukan mudah

Bahkan, ada juga netizen yang berkata rugi jika ada yang tidak menonton drama Syurga Itu Bukan Mudah kerana jalan ceritanya sangat berbeza daripada drama-drama lain yang pernah disiarkan di kaca TV.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ANNA JOBLING (@annajobling)

Sekadar info, drama Syurga Itu Bukan Mudah dibintangi oleh barisan pelakon yang namanya kian meningkat iaitu Amir Ahnaf, Anna Jobling, Fadhli Masoot, Alya Iman dan ramai lagi.

amir
16 hours ago

"Saya Agak Takut Nak Lakonkan Babak Panas.." - Amir Ahnaf Hanya Penuhi Permintaan Pengarah, Tetap Jaga Batas Lakonan

The post “Makin Mantap! Rugi Besar Siapa Tak Tengok” – Lakonan Anna Jobling Dalam Drama ‘Syurga Itu Bukan Mudah’ Dipuji Penonton first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments