#Hiburan: “Kata-Kata Kesat Itu Tuju Dekat Seorang Saja” – Caprice Mohon Maaf, Nafi Mahu Burukkan Nama PDRM

Penyanyi dan juga pensohor media sosial, Caprice tampil membuat permohonan maaf kepada pihak Polis Diraja Malaysia gara-gara kritikannya terhadap suspek pembunuhan adik Muhammad Zaharif yang juga pegawai kanan agensi itu.

Dalam satu hantaran Instagram, Caprice berkata dia tidak mempunyai niat untuk menjatuhkan PDRM sebaliknya kata-kata kesat yang dikeluarkan itu hanya ditujukan kepada seorang individu sahaja.

Advertisement

Saya nak minta maaf kalau ada siapa-siapa dari pasukan biru (polis) yang terasa dengan apa kenyataan dibuat sebelum ini.

Ayat-ayat yang digunakan di sosial media adalah khas tuju kepada seorang sahaja dan sebenarnya kita kena sama-sama cari jalan untuk sentiasa jaga, lindung dan menjunjung lencana keramat PDRM.

Sebelum ini, penyanyi lagu Baby Sayang itu diminta hadir ke IPD Dang Wangi bagi memberi keterangan berhubung tindakannya yang mengkritik seorang anggota polis yang juga suspek kepada pembunuhan seorang pelajar sekolah, Muhamad Zaharif.

Muhamad Zaharif maut di hadapan sekolah selepas dilanggar oleh suspek yang berusia 44 tahun itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

cap
2 days ago

"Kami Rakyat Malaysia Ramai-Ramai Turun.." - Caprice Dipanggil Ke IPD, Netizen Sedia 'Backup' Demi Keadilan

The post “Kata-Kata Kesat Itu Tuju Dekat Seorang Saja” – Caprice Mohon Maaf, Nafi Mahu Burukkan Nama PDRM first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments