#Hiburan: “Saya Mohon Delete, Keadaan Makin Tak Terkawal” – Aisyah Hijanah DM Individu Sebar ‘Voice Note’ Gaduh Dengan Alif Teega?

Melalui laman TikTok baru-baru ini, satu video memaparkan screenshot mesej yang dihantar oleh pempengaruh dikenali ramai, Aisyah Hijanah telah menarik perhatian netizen.

Dapat dilihat dalam video tersebut, Aisyah memohon agar individu yang menyebarkan ‘bukti-bukti’ dirinya dipukul memadam kesemuanya.

Advertisement

aisyah hijanah

Kebanyakkan netizen meluahkan rasa kasihan terhadap wanita tersebut yang terpaksa mendiamkan diri jika benar suami, Alif Teega mengasari dirinya.

Dalam pada masa yang sama, ada juga beberapa netizen syak bahawa mesej yang dihantar itu bukan ditulis oleh Aisyah tetapi orang lain.

aisyah hijanah

Sekadar info, rumah tangga Aisyah Hijanah mula mendapat perhatian selepas dia dan suami, Alif Teega memuat naik hantaran memberitahu lelaki terbabit sudah berkahwin satu lagi bersama wanita bernama Fatin Umaidah.

Lagi memanaskan keadaan, adik lelaki Aisyah tampil mendedahkan kakaknya sering dipukul oleh Alif dan voice note mereka bergaduh tersebar di media sosial.

aisyah hijanah
3 days ago

"Harini Abang Akan Masuk Lokap!" - Tular 'Voice Note' Aisyah Hijanah Kecewa Dikasari Alif Teega

The post “Saya Mohon Delete, Keadaan Makin Tak Terkawal” – Aisyah Hijanah DM Individu Sebar ‘Voice Note’ Gaduh Dengan Alif Teega? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments