#Hiburan: “Dah Tak Laku Berlakon, Asyik Nak Minta Bantuan Je” – Individu Sindir Artis ‘Sendu’ Tak Berusaha, Pak Nil Dedah Rupanya…

Pengacara terkenal, Datuk Aznil Haji Nawawi tampil membidas kenyataan seorang individu yang menyindir selebriti malas berusaha.

Menerusi komen yang diberikan, individu terbabit berkata kebanyakan artis yang tidak mendapat tawaran berlakon malas untuk berusaha dan mengharapkan bantuan sahaja.

Advertisement

Komen tersebut diberikan individu itu menerusi satu hantaran berita mengenai pelakon Faye Kusyairi yang tular baru-baru ini kerana berniaga nasi ayam di tepi jalan.

Artis contoh rajin usaha cari rezeki. Cuba semua (artis) buat macam ni untuk kelangsungan hidup. Ni dah tak laku asyik nak minta bantuan je.

komen

Tidak berdiam diri, Aznil atau popular dengan panggilan Pak Nil membidas kata-kata individu itu dan mendedahkan dia menerima banyak mesej daripada orang awam yang meminta bantuan.

Bukan itu sahaja, pelakon Yana Samsudin turut berstuju dengan apa yang dikatakan Pak Nil dan mengakui mengalami situasi yang sama.

Sedapnya mulut mengata. Awak nak saya tunjukkan golongan bukan artis berderet minta bantuan kat DM artis?

komen

Aznil Hj Nawawi
2 years ago

"Mana Pergi Orang-Orang Kaya Ni?" - Diamkan Diri Ketika Beri Bantuan Banjir, Pak Nil Perli Siapa Tu?

The post “Dah Tak Laku Berlakon, Asyik Nak Minta Bantuan Je” – Individu Sindir Artis ‘Sendu’ Tak Berusaha, Pak Nil Dedah Rupanya… first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments