#Hiburan: “Kami Kena Dengar Arahan..” – Tak Kecil Hati Dikecam, Mierul Aiman Ambil Kritikan Sebagai Nasihat

Baru-baru ini, pelakon muda Mierul Aiman yang baru ingin membina nama dalam dunia lakonan ini tampil memberi respon berkenaan pendapat yang dilontarkan oleh netizen tentang video dirinya semasa sesi fotografi itu tular di media sosial.

Apabila ditanya, sebelum menjawab mengenai perkara tersebut, dirinya mengucapkan rasa syukur kerana dipilih sebagai wajah untuk sebuah majalah popular di samping pelakon Amir Ahnaf. Katanya, dia berbesar hati menerima tawaran tersebut yang menawarkan dirinya mencuba skop di luar kebiasaannya.

Advertisement

Kami sebagai figura yang berada depan kamera, kami kena dengar arahan dari pengarah.

Kami percaya semua idea yang datang dari pelbagai pihak jadi apa yang dicetak itu semua dah dapat kebenaran mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @mierulaiman

Tambah pelakon drama bersiri popular High Counsil itu, dia menerima padangan dan kritikan dari pihak netizen yang terlihat tidak terlalu menyukai video yang disiarkan itu. Bagi Mierul, dirinya mengambil kritikan tersebut sebagai sesuatu yang boleh diambil untuk memperbaiki dirinya di masa akan datang.

Bukan itu sahaja, aktor baru ini turut berpandangan dirinya sebagai anak seni perlu dengan terbuka hati menerima kritikan orang. Mereka hanya menyampaikan apa yang mereka tengok dan fikir dan dirinya perlu ambil perkara tersebut dan refleks kepada diri sendiri ujarnya.

Terdahulu, dirinya sempat menerima kecaman dari warganet yang mengkritik video dirinya yang sedang menari sambil memperagakan pakaian untuk sebuah fotografi majalah.

Selain itu, kami kongsikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

amir ahnaf
2 days ago

"Jangan Agungkan Muka 'Pretty Boys', Kalau Kau Maki Melayu Siapa Lagi Nak Sokong Melayu!" - Amir Ahnaf

The post “Kami Kena Dengar Arahan..” – Tak Kecil Hati Dikecam, Mierul Aiman Ambil Kritikan Sebagai Nasihat first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments