#Hiburan: “Tiada Soalan Dah Kahwin, Perancangan Anak” – Wanita Kagum Sikap Penemuduga Syarikat Luar Negara Profesional Berbanding Negara Sendiri

Baru-baru ini di platform X, seorang wanita berkongsi cerita tentang dirinya yang sanggup berhenti bekerja demi memberi fokus sepenuhnya kepada keluarga.

Dipandang rendah

Namun begitu, selepas lebih setahun menjadi suri rumah, wanita terbabit membuat keputusan untuk kembali bekerja tetapi proses mencari kerja tidak mudah buatnya.

Advertisement

suri rumah

Hal yang teruk berlaku apabila ada sesetengah syarikat yang memandang rendah terhadapnya dan menawarkan kadar gaji yang rendah.

Syarikat luar negara profesional

Tidak mahu berputus asa mencari tempat kerja, wanita itu meneruskan pencarian hingga dia berjaya dipanggil oleh sebuah syarikat luar negara untuk ditemuduga.

Temuduga dengan orang Scotland tak ada langsung soalan kenapa ada careep gap? Dah kahwin? Ada rancang nak ada anak? Sangat profesional.

temuduga kerja

Bahkan, wanita tersebut meluahkan rasa syukur kerana syarikat luar negara lebih menghargai bakatnya hingga menawarkan kadar gaji yang tinggi.

Akhir kata, dia memberi pesanan kepada golongan suri rumah untuk tidak berputus asa dalam mengejar impian mereka.

syasya rizal fokus pengajian
3 weeks ago

"Kalau Rezeki Saya Sebagai Penyanyi Setakat Itu Sahaja Tak Apa.." - Syasya Ingin Fokus Pengajian, Suami Tak Halang Jika Ingin Bekerja

The post “Tiada Soalan Dah Kahwin, Perancangan Anak” – Wanita Kagum Sikap Penemuduga Syarikat Luar Negara Profesional Berbanding Negara Sendiri first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments