#Hiburan: “Ada Nak Hantar Santau” – Zahiril Adzim Dedah Teruk Dimaki & Dihina Selepas Pegang Watak Dr Omar

Sedia maklum, ketika ini drama Aku Bukan Ustazah yang ditayangkan di TV3 sedang hangat dipertontonkan oleh netizen.

Dibenci netizen

Gara-gara memegang watak antagonis dalam drama tersebut, pelakon Zahiril Adzim (Dr Omar) mendedahkan dirinya terima pelbagai mesej dan komen makian daripada warganet.

Advertisement

Selain caci dan maki, aktor itu turut berkata ada yang mengugut mahu memukulnya akibat benci dengan watak Dr Omar.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Erysha Emyra (@eryshaemyra)

Apabila sampai orang maki-maki, saya rasa tidak perlu sebabnya ini drama yang beri pengajaran. Ada yang komen nak hantar santau kepada saya.

Jangan usik keluarga

Kata Zahiril, dia enggan mengambil pusing dengan komen-komen negatif itu selagi mereka tidak melibatkan keluarganya.

Saya memang tunggukan itu, kalau ada memang saya akan cari.

2 years ago

"Kena Bogel Separuh Badan Dengan Pelakon Wanita" - Zahiril Adzim Tolak Tawaran Hollywood Sebab Ada 'Scene' Aksi Ranjang

The post “Ada Nak Hantar Santau” – Zahiril Adzim Dedah Teruk Dimaki & Dihina Selepas Pegang Watak Dr Omar first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments