#Hiburan: “Allah Bagi Peluang Kedua” – Ditawar Berlakon Selepas Setahun Tiada Tawaran, Hafidz Roshdi Syukur Dapat Kembali Di Industri Seni

Sedia maklum, sejak berlakunya kes curang dan memukul bekas isterinya, Nurul Shuhada hingga cedera tahun lalu, pelakon Hafidz Roshdi seakan-akan ‘disenarai hitam’ dalam industri seni kerana tidak menerima sebarang tawaran berlakon.

Setahun tak dapat tawaran berlakon

Terkini, aktor terbabit meluahkan rasa syukur kehadrat Ilahi kerana akhirnya penantian selama setahun untuk kembali menjadi pelakon sudah tamat.

Advertisement

Katanya kepada pihak media semasa ditemubual, sepanjang tiada tawaran berlakon, ia merupakan satu tempoh yang mencabar buat Hafidz.

hafidz roshdi dan isteri

Saya anggap kerjaya sebagai penghantar barang seperti proses ‘healing’ untuk saya selepas lapan tahun tak berehat sejak jadi pelakon. Saya rasa seperti membantu meredakan masalah bipolar yang dihidapi sejak 2021.

Reda dengan ketentuan Allah SWT

Biarpun sebelum ini pihak televisyen tidak membenarkan namanya berlakon di dalam mana-mana drama, tetapi Hafidz sama sekali tidak mempersoalkannya dan reda dengan ketentuan Allah SWT.

hafidz roshdi dan isteri

Mengenai perkembangan terbarunya, kini Hafidz sedang menjalani penggambaran bersama Global Station dalam sebuah drama berjudul Bawah Payung Awan dan akan disiarkan di Viu.

Malah sempat menyatakan bahawa dia meminati bidang lakonan dan berharap menerima banyak lagi tawaran berlakon selepas ini.

2 months ago

“Demi Pendapatan Halal” - Hafidz Roshdi Kini Kerja ‘Lalamove’ Untuk Bayar Nafkah Anak-Anak, Ada Pula Yang Menghina?

The post “Allah Bagi Peluang Kedua” – Ditawar Berlakon Selepas Setahun Tiada Tawaran, Hafidz Roshdi Syukur Dapat Kembali Di Industri Seni first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments