#Hiburan: “Ni Tugas Saya, Korang Minta Je..” – Berpanas Jualan Dalam Kereta Bukan Penghalang, Datuk Red Dipuji Semangat Berniaga

Usahawan dan bekas suami kepada penyanyi Adira Suhaimi iaitu Datuk Seri Adnan Abu atau digelar Datuk Red ini kembali meraih perhatian orang ramai yang kagum dengan tekad usahawan ini dalam berniaga.

Sanggup keluar masuk kereta

Menerusi sebuah video yang tular di laman TikTok, netizen memuji sikap bersungguh Datuk Red ketika berniaga baju. Meskipun kereta menjadi tempat untuknya menjual melalu siaran langsung itu, namun Datuk Red tetap semangat dan melayan pelanggannya dengan baik.

Advertisement

Ni warna ungu, coklat sekejap saya tunjuk warna merah pula.

 

Tak apa ini tugas saya, korang minta sahaja, saya tukar.

@putehhhx #abgred #datored #datoredamiadira #datoredadira #abgredadira ♬ Masa Laluku – Kangen Band

Raih pujian netizen

Melihat kesungguhan bekas suami kepada Adira ini, ramai netizen yang meninggalkan komen memujinya yang tak cepat mengalah dalam mencari rezeki.

Respect la Datuk Red dia buang ego habis-habisan. Tak ada susah-susahkan orang. Dia jalan terus tu respect.

 

Now aku faham kenapa dia boleh kaya dulu, boleh jadi Datuk disaat aku maleh, mengeluh susah, manusia yang Datuk ni susah, dia usaha kaw-kaw.

komen sokong datuk red

Selain itu, kami kongsikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

adira suhaimi
1 day ago

"Kalau Orang Tanya Rujuk Atau Apa, Memang Tiada Sinar" - Adira Suhaimi Dah 'Move On' Dari Datuk Red

The post “Ni Tugas Saya, Korang Minta Je..” – Berpanas Jualan Dalam Kereta Bukan Penghalang, Datuk Red Dipuji Semangat Berniaga first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments