#Hiburan: “Saya Dah Tak Sondol Laki Orang..” – Sarah Yasmine Kembali Bersuara, Dakwa Ruhainies Tak Mengaku Bersalah

Aktres sensasi, Ruhainies kembali menjadi perhatian orang ramai apabila sebuah portal hiburan mengeluarkan satu artikel menyatakan pelakon ini seseorang yang pemurah dan suka belanja orang lain makan.

Sarah bidas Ruhainies?

Membalas kepada artikel tersebut, bekas kekasih kepada Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine turut tampil membidas dan berkata bahawa aktres itu suka mengambil ‘sisa’ orang lain. Dalam hantaran yang sama, Sarah turut meminta agar Ruhainies membelanjakan wangnya untuk membantu rakyat di Palestin.

Advertisement

Nak buat apa dengan information ni? Sebab setahu saya, dia ni suka makan leftovers orang, tambahan pula, suka belanja lelaki makan luar.

 

Kalau betul info ni penting sangat setakat pasal dia suka belanja orang, belanja satu Palestin please, aku nak tengok juga kebaikan berapa jauh atau semua memang setakat untuk media saja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sarah Yasmine (@sarahyasminekh)

Ruhainies tak mengaku salah

Dalam pada itu, di satu hantaran yang berbeza, Sarah mendedahkan dirinya tidak lagi berhubung dengan suami orang. Namun, mendakwa Ruhainies masih lagi berbuat demikian. Malah, ketika dirinya dihubungi oleh Ruhainies, aktres itu mengakui apa yang terjadi sebelum ini tidak dianggap salah.

Bezanya saya dah tak dengan laki orang, tapi dia masih call laki orang tu. Dan minggu lepas semasa call saya dia sendiri kata dia tak rasa apa dia buat selama ini salah dekat saya dan Bella.

 

Itu lah bezanya, saya dah tak sondol laki orang sebab saya tahu salah saya, tapi dia kata dia tak bersalah dengan apa dia dah buat dah masih juga mahu sondol laki orang, call text sana sini.

sarah

Selain itu, kami kongsikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Ruhainies
3 days ago

“Dosa Awak, Isu Keluarga, Isu Rumah Tangga..” - Ruhainies Kongsi 10 Perkara Perlu Diprivasikan Dalam Islam

The post “Saya Dah Tak Sondol Laki Orang..” – Sarah Yasmine Kembali Bersuara, Dakwa Ruhainies Tak Mengaku Bersalah first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments