#Hiburan: “Terima Kasih Bawa Positif Vibe Bermadu..” – Suami Bawa Kedua-Dua Isteri Tunai Haji, Netizen Puji Berjaya Bersikap Adil

Baru-baru ini, di laman media sosial, tular satu video memaparkan seorang lelaki beristeri dua menunaikan ibadah haji pada tahun ini di Kota Mekah telah menarik perhatian warganet.

Tunai haji bersama suami dan madu

Perkongsiaan tersebut dipercayai telah dimuat naik oleh isteri kedua lelaki itu dengan memaparkan beberapa foto bersama suami dan madu ketika berada di Tanah Suci.

Advertisement

Dalam video terbabit, wanita yang bernama Syuhada itu berharap agar urusan mereka disana dipermudahkan dan dapat mengeratkan lagi hubungan dengan isteri pertama serta suami.

Perkongsian tersebut telah menarik perhatian orang ramai, di mana rata-rata netizen tumpang gembira serta memuji tindakan lelaki berkenaan yang bersikap adil melayani kedua-dua isteri.

komen

Dalam pada masa yang sama, netizen turut mendoakan agar urusan mereka bertiga menunaikan ibadah haji dipermudahkan.

jemaah Indonesia berniaga rojak di Mekah
21 hours ago

(VIDEO) Netizen ‘Tepuk Dahi’ Tengok Perangai Jemaah Haji Indonesia Berniaga Rojak Di Tanah Suci

The post “Terima Kasih Bawa Positif Vibe Bermadu..” – Suami Bawa Kedua-Dua Isteri Tunai Haji, Netizen Puji Berjaya Bersikap Adil first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments