#Hiburan: “Orang Boleh Nampak Sendiri Perubahan..” – Isteri Tersayang Didakwa Hamil, Hafidz Roshdi Kunci Mulut

Pelakon sensasi, Hafidz Roshdi mengambil langkah mengunci mulut apabila ramai yang mendakwa isterinya, Athira Yuhada kini sedang sarat hamil.

Isteri Hafidz Roshdi kini hamil?

Kata Hafidz, dia belum bersedia untuk berkongsi berita tersebut kepada umum.

Advertisement

Namun begitu, dia tidak akan menyembunyikan berita gembira itu selain meminta orang ramai mendoakan yang terbaik buat mereka berdua.

Buat masa ini, saya belum bersedia berkongsi. Kalau ada saya tak akan sembunyikan, mungkin orang ramai boleh nampak sendiri perubahan isteri saya di media sosial.

Bersyukur dapat isteri memahami

Sementara itu, Hafidz berkata dia tidak mengambil tahu mengenai kecaman yang diterimanya apabila dia dan isteri kerap memuat naik foto dan video bersama di media sosial.

Saya akan cuba kurangkan. Suka atau tidak, ini adalah asam garam perlu dilalui sebagai selebriti.

Alhamdulillah, isteri faham dan tak melatah apabila turut menjadi mangsa. Lagi pun saya tak baca komen dan dah hampir setahun tutup ruangan komen di media sosial.

Tambahnya lagi, dia berasa sedih apabila ibu bapanya menjadi mangsa fitnah namun tidak berhasrat untuk mengambil sebarang tindakan undang-undang.

Bagi saya, kalau orang sudah tak suka memang akan tetap tak suka, jadi tiada guna saya bersoal jawab dengan mereka.

Ini adalah lumrah kehidupan, tak semua orang suka, ia tak sedikit pun mempengaruhi saya untuk tinggalkan bidang lakonan.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Hafidz ROshdi Athira
2 hours ago

"Kenapa Aku Minta Cerai, Sebab Ini.." - Bekas Isteri Dedah Perbualan L*cah Hafidz Roshdi & Penyondol

The post “Orang Boleh Nampak Sendiri Perubahan..” – Isteri Tersayang Didakwa Hamil, Hafidz Roshdi Kunci Mulut first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments