#Hiburan: Kongsi Tarikh Sama Dengan Anak Sulung, Hafidz Roshdi Selamat Timang Cahaya Mata Kedua

Pelakon bertubuh sasa, Hafidz Roshdi dan isteri dilaporkan telah selamat menimang cahaya mata kedua yang kali ini merupakan bayi lelaki pada tanggal 9 September 2020.

Yang menarik perhatian, anak kedua pasangan ini telah berkongsi tarikh kelahiran yang sama dengan anak sulungya, Humairah yang kini berusia 3 tahun.

View this post on Instagram

Alhamdulillah sama date , sama baju ??? , . . Little beast is here ? , . . Sepasang Boy ? & girl ? , . . Allah is the best planner ?????? , . . #Sepasang #AllahMahaHebat #AnakAbah

A post shared by ????????? ??????????? (@hafidz.roshdi) on

“Alhamdullilah, sama date, sama baju. Little beast is here. Sepasang, boy a& girl. Allah is the best planner,”

Dia yang berkongsi berita gembira itu ruangan instagram miliknya telah dipenuhi dengan ucapan tahniah daripada peminat dan juga rakan artis yang rata-rata gembira dengan kedatangan cahaya mata baru itu.

View this post on Instagram

Today anniversary ke4 kitaorang ??? , . . Pejam celik dah 4 tahun ??? , . . Doakan kebahagian kitaorang till jannah ??? , Murah rezeki & diredhoi Allah swt , . . Amin YRA ?????? , . . #HafidzShuhada #TillJannah #TahunKe4

A post shared by ????????? ??????????? (@hafidz.roshdi) on

Malah, Hafidz turut memakai baju yang sama ketika dia menyambut kelahiran anak pertamanya pada 9 September 2017, kira-kira tiga tahun lepas.

Sekadar info, Hafidz Roshdi telah mendirikan rumah tangga bersama isterinya , Nurul Shuhada Mat Shukri pada tanggal 30 April 2016 yang lalu.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments