#Hiburan: “Ni Kedai Crepe Ke PLKN?” – Banyak Peraturan Sebelum Beli Barang, Kieda Crepe Jadi Perhatian Lagi

Nama Kieda Crepe boleh dikatakan sering menjadi bualan netizen di platform media sosial susulan isu-isu ‘panasnya’ sebelum ini.

Terlalu banyak peraturan

Kali ini, nama Kieda sekali menjadi bualan netizen selepas tular videonya yang dimuat naik semula oleh pengguna di platform X memaparkan peraturan-peraturan di Kieda Crepe.

Advertisement

Kata individu yang memuat naik video tersebut, kedainya terlalu banyak peraturan yang perlu diikuti oleh pembeli sebelum membeli pencuci mulut yang dijual di Kieda Crepe.

Konsep ‘Support Vendor Baru Support Kieda’ terlalu mahal?

Dalam video tersebut, kelihatan Kieda memberitahu kepada pelanggan bahawa jika dia mahu membeli dessert yang dijual olehnya, pelanggan itu perlu membeli lagi beberapa barang daripada vendor.

Susulan itu, ramai netizen yang merasakan konsep tersebut seakan terlalu mahal dan ada ‘memerli’ disebabkan peraturan seperti itu ramai rakyat Malaysia yang obesiti.

komen

komen

Dalam pada masa yang sama, ramai juga yang meluahkan rasa syukur kerana tidak pernah membeli di kedai tersebut kerana merasakan ia satu pembaziran dan amalan hidup tidak sihat.

kieda crepe
5 months ago

"Semua Duduk Rumah Buat Cekodok Ke?" - Sepi Suasana Depan Kedai, Keida Crepe Pelik Mana Pelanggan 'Lari'

The post “Ni Kedai Crepe Ke PLKN?” – Banyak Peraturan Sebelum Beli Barang, Kieda Crepe Jadi Perhatian Lagi first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments