#Hiburan: Didi Astillah ‘Upload’ Video Mesra Bella & Ruhainies, Netizen – “Jahatnya Dia, Berkawan Tapi Tikam Belakang”

Hari ini nama pelakon Ruhainies menjadi bualan hangat ramai di media sosial selepas dia disahkan selebriti wanita yang ditangkap khalwat dengan aktor Aliff Aziz.

Meskipun sehingga kini masih tiada kenyataan dikeluarkan oleh kedua-dua pihak namun namun Ruhainies sudah teruk dikritik apatah lagi dia dan isteri Aliff, Bella Astillah mempunyai hubungan yang baik.

Advertisement

bella astillah aliff aziz
3 hours ago

"Kami Sekeluarga Kenal Rapat Pelakon Wanita Itu, Taktau Sejauh Mana Hubungannya & Aliff" - Adik Mohon Beri Bella Astillah Ruang

 

Ruhainies rapat dengan Bella

Bukan hanya Bella malah menurut adiknya, Didi Astillah seluruh keluarganya memang mengenali rapat Ruhainies namun tidak tahu sejauh mana hubungan aktres itu dengan Aliff.

Terbaru, perkongsian Didi menerusi hantaran di Instagram mengundang perhatian ramai selepas dia memuat naik video mempamerkan keakraban Ruhainies dan Bella.

Tidak meletakkan apa-apa kapsyen namun ruangan komen hantaran itu dibanjiri pelbagai respon dan kritikan ramai warganet.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Didi Astillah (@didiangelastillah)

 

Kawan makan kawan

Selain berasa kasihan dengan Bella kerana ini bukan kali pertama Aliff melakukan hal sedemikian, ramai yang turut menghentam Ruhainies kerana mengkhianati kawan sendiri.

Kawan tapi tikam belakang.

komen

The post Didi Astillah ‘Upload’ Video Mesra Bella & Ruhainies, Netizen – “Jahatnya Dia, Berkawan Tapi Tikam Belakang” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments