#Hiburan: “Dah Screenshot Tak Perlu Padam, ‘Good Luck'” – Izara Aishah Dituduh Ke Kelab Malam Selepas Berhijrah, Individu Buat Permohonan Maaf

Pelakon Izara Aishah semalam ada membuat kenyataan penafian setelah dirinya difitnah pergi ke kelab malam meskipun imejnya kini sudah berhijab sepenuhnya.

Dalam beberapa hantaran di aplikasi X, Izara ada membalas kenyataan seorang individu yang menuduhnya berbuat perkara demikian.

Advertisement

Tulis individu itu, Izara ada berkunjung ke kelab malam yang dikenali sebagai Kyo sekitar tahun lalu.

Maklum dengan tuduhan itu, Izara kemudian membalas dengan memaklumkan bahawa komen itu boleh mendatangkan fitnah dan telah menjejaskan reputasinya.

Saya perlu jelaskan perkara ini kerana fitnah ini mungkin boleh merosakkan reputasi saya.

Berikutan itu, individu berkenaan tampil memohon maaf secara terbuka dan memaklumkan bahawa dia tidak berniat untuk memfitnah atau merosakkan reputasi Izara.

IzaraSumber : X  

Izara kemudian menjelaskan bahawa dia ada pergi ke restoran yang dikenali sebagai Kikyo sekitar tahun lalu ketika dirinya saat hamil.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

cheb de fam
23 hours ago

"Kenapa Alamak, Patutnya Alhamdullilah" - Lagu Raya De Fam Dikritik Cheb Ali, Anggap Mengarut Dan Tak Islamik

 

The post “Dah Screenshot Tak Perlu Padam, ‘Good Luck'” – Izara Aishah Dituduh Ke Kelab Malam Selepas Berhijrah, Individu Buat Permohonan Maaf first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments