#Hiburan: “Jangan Batal Saat Akhir, Book Main-Main” – Hafiz Mahamad Sediakan 10 Bas Percuma Untuk Balik Kampung Beraya

Pempengaruh dan usahawan Hafiz Mahamad sekali lagi menyediakan 10 buah bas persiaran buat rakyat yang mahu pulang ke kampung halaman bagi menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Memahami golongan kurang berkemampuan

Kata Hafiz, tahun ini merupakan tahun keempat dia meneruskan tradisi menyediakan bas percuma buat orang ramai kerana memahami ada yang tidak berkemampuan dari segi kewangan untuk pulang beraya di kampung.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

Menurutnya lagi, dia berharap agar dengan bantuan ini dia mampu untuk menolong golongan tidak berkemampuan pulang ke kampung halaman dan beraya bersama keluarga.

Jangan batal saat akhir dan book main-main. Kasihan saya nanti. Baik kita beri peluang pada mereka yang memerlukan.

Netizen terharu dengan Hafiz

Meninjau di ruangan komen hantaran tersebut, rata-rata meluahkan rasa terharu dan bersyukur kerana wujudnya influencer yang mengambil berat tentang kesusahan golongan yang kurang kemampuan.

komen

komen

Dalam pada masa yang sama, ramai juga mendoakan agar Hafiz Mahamad diberi keberkatan di bulan mulia ini atas inisiatifnya yang membuatkan ramai orang berasa bahagia.

hafiz mahamad
6 days ago

"Harap Cukup Untuk Kos Pembinaan Rumah.." - Hafiz Mahamad Turun Padang, Sumbang RM30K Untuk Keluarga Rumah Terbakar

The post “Jangan Batal Saat Akhir, Book Main-Main” – Hafiz Mahamad Sediakan 10 Bas Percuma Untuk Balik Kampung Beraya first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments