#Hiburan: Kes Tangkap Khalwat, Aliff Aziz Mohon Maaf & Akan Beri Kenyataan – “Bukan Nak Tegakkan Benang Basah, Sekadar…”

Selepas dilaporkan ditangkap khalwat awal pagi semalam di sebuah kondominium mewah di Kuala Lumpur, Aliff Aziz telah memuat naik hantaran di Instagram story.

aliff aziz ruhainies
19 hours ago

Nama Tengah 'Panas' Menjadi Bualan, Ruhainies Sempat Pula Kongsi IG 'Story' Aliff Aziz Tengah Menyanyi

Advertisement

 

Banyak spekulasi timbul

Menerusi hantaran itu, Aliff berkata banyak spekulasi dan laporan yang berlebihan-lebihan telah dibuat namun katanya dia faham tanggapan orang ramai kerana kes berkenaan menimbulkan syak wasangka dan menimbulkan fitnah.

aliff aziz khalwat

 

Akan beri kenyataan

Tambah Aliff, keadaan yang berlaku sepatutnya boleh dielak bagaimanapun dia bakal memberikan kenyataan selepas ini tentang apa yang sebenarnya berlaku untuk mengelakkan lebih salah faham.

Bukan ingin menegakkan benang yang basah, sekadar berkongsi kepada yang ingin mendengar.

Dalam pada itu, Aliff turut memohon maaf atas apa yang telah berlaku dan berharap kenyataannya nanti akan dapat menjelaskan tanggapan orang ramai.

aliff aziz khalwat

The post Kes Tangkap Khalwat, Aliff Aziz Mohon Maaf & Akan Beri Kenyataan – “Bukan Nak Tegakkan Benang Basah, Sekadar…” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments