#Hiburan: “Alhamdulillah Ringankan Beban Golongan Kurang Mampu” – Netizen Bersyukur Mydin Tawar Baju Raya Serendah RM5!

Boleh dikatakan sejak tahun lalu, ramai pembeli sering mengadu harga baju raya semakin hari semakin meningkat, hinggakan sampai ke satu tahap boleh mencecah harga tak masuk dek akal.

Mydin jual baju raya RM5!

Namun begitu, melalui platform TikTok baru-baru ini, seorang pengguna memuat naik video memaparkan baju raya lelaki yang dijual dengan harga RM5 saja oleh pihak Mydin di Meru, Ipoh tetapi tidak termasuk seluar.

Advertisement

Di Mydin hanya RM5 sahaja sehelai dah boleh pakai baju raya tahun ni, macam macam corak dan warna ada.

@abdulazimbinabdulilah Alhamdulilah geng2 bapak2 awak dah ada baju raya modal tak kasar anak sekolah,awal ramadhan,raya pulak #ramadhan2024 #raya2024 #mydin #rakyat #ayah #fyp ♬ bunyi asal – ༺༻ – ༺༻

Netizen berterima kasih pada Mydin

Susulan video tersebut telah viral, netizen tidak melepaskan peluang untuk mengucap terima kasih kepada pihak Mydin yang masih memikirkan segilintir golongan yang kurang bermampuan untuk memiliki baju raya baru ketika menyambut Hari Raya Aidilfitri nanti.

komen

komen

komen

Namun begitu, pengguna TikTok tersebut kurang pasti sama ada harga tersebut dijual di semua cawangan Mydin ataupun tidak kerana terdapat segilintir netizen yang tinggal di negeri lain berkata promosi tersebut tidak ada di tempat mereka.

baju raya asing
2 months ago

(VIDEO) "Tak Ke Naya Kami Pembeli" - Jadi 'Trend' Jual Baju & Kain Koleksi Raya Berasingan, Individu Luah Rasa Kesal

The post “Alhamdulillah Ringankan Beban Golongan Kurang Mampu” – Netizen Bersyukur Mydin Tawar Baju Raya Serendah RM5! first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments