#Hiburan: (VIDEO) “Hal Privasi Tolong Hormati!” – Zainal Abidin Enggan Ulas Hubungan Dengan Fyna Jebat, Lebih Fokus Kerjaya

Baru-baru ini, ketika ditemubual oleh pihal Melodi TV3, bekas suami penyanyi Fyna Jebat iaitu Datuk Zainal Abidin memilih untuk tidak mengulas kontroversi rumah tangganya.

Zainal yang merupakan jurulatih bola sepak hanya mendiamkan diri apabila diajukan soalan mengenai Fyna dan bertegas bahawa buat masa ini kerjaya adalah fokus utama.

Advertisement

Bagi saya, saya lebih kepada bola sepak. Hal peribadi adalah hal peribadi. Saya menghormati semua pihak.

@melodiberapi Datuk Zainal Abidin mengambil pendekatan berdiam diri dan tak nak komen tentang bekas isteri kedua.. dia mahu fokus kepada kerjaya team bola sepak.. #meloditv3 #finajebat #ceritaartismalaysia #fyp??viral ? original sound – Melodi

Namun begitu, Zainal terima dengan hati terbuka segala kritikan yang dilemparkan untuk perbaiki diri sendiri.

Dalam pada masa yang sama, bekas suami Fyna itu meminta orang ramai mendoakannya agar dapat kejayaan dalam hidup.

Sebelum ini, Fyna mengesahkan bahawa sudah berkahwin dengan Datuk Zainal Abidin secara rahsia pada Januari lalu tetapi perkahwinan itu tidak bertahan lama selepas mereka dilaporkan berpisah pada Mei lalu.

fyna zainal belum cerai
1 month ago

(VIDEO) 'Syok' Makan Bersama Di Restoran, Fyna Jebat & Zainal Abiddin Didakwa Masih Bersama?

The post (VIDEO) “Hal Privasi Tolong Hormati!” – Zainal Abidin Enggan Ulas Hubungan Dengan Fyna Jebat, Lebih Fokus Kerjaya first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments