#Hiburan: “Saya Kerja Since 13 Tahun, Post Bank Statement Kata Riak” – Diperli Jangan ‘Menganggur’ , Syada Amzah Bidas Dakwaan Netizen

Sebelum ini, nama Syada Amzah menjadi sorotan ramai selepas meluahkan rasa tidak puas hati rumah yang didiami bakal dijual oleh kakaknya, Shila Amzah.

Susulan itu, dia menyifatkan orang yang duduk di dalam rumah itu dilayan seperti haiwan jalanan kerana sesuka hati mahu dibuang dan dihalau.

Advertisement

Terbaru, melalui laman TikTok, Syada telah membidas kenyataan netizen yang memerli dia untuk cari pendapat sendiri tanpa berharap pada kakaknya.

Netizen kebanyakkannya memerli penyanyi tersebut untuk tidak terlalu berharap dengan duit Shila Amzah dan hidup berdikari.

komen

komen

Kata Syada, dakwaan tersebut sama sekali tidak benar kerana dia sudah pun mencari pendapat sendiri sejak di bangku sekolah lagi.

syada amzah

Sekadar info, Shila Amzah telah menjelaskan alasan dia mahu menjual rumah banglo tersebut kerana mahu membeli kediaman baru buat keluarga yang lebih selesa.

adah
24 hours ago

"Perangai Kelaut.." - Dah Dibayar Tapi Tak Buat 'Review', Syada Amzah Bagi Alasan Rumah Banjir

The post “Saya Kerja Since 13 Tahun, Post Bank Statement Kata Riak” – Diperli Jangan ‘Menganggur’ , Syada Amzah Bidas Dakwaan Netizen first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments