#Hiburan: “Mak Tak Hina..” – Syada Amzah Minta Maaf Pada Ibu, Kontroversi Adik-Beradik Semakin ‘Panas’

Viral sejak kebelakangan ini isu tentang tiga beradik termasuk seorang penyanyi terkenal, Shila Amzah yang dikatakan telah menghalau adiknya keluar dari rumah sendiri.

Syada Amzah, adik bongsu kepada penyanyi itu telah mengeluarkan penyataan tersebut namun cepat dinafikan kakaknya yang hanya ingin membeli rumah baru lebih selesa. Turut serta adik lelaki Shila, Amir Syafiq bersuara, isu ini tidak dibincangkan terlebih dahulu oleh mana mana pihak.

Advertisement

Maafkan kami adik beradik berbalah, bukan salah mak dan mak tak hina macam mana mak dicaci.

adah

Syada memuatnaik videonya bersama ibu tersayang dengan kapsyen tersebut di akaun Instagramnya. Katanya, dia berharap agar ibu, Datin Fauziah sentiasa kuat dan tenang.

Difahamkan tiga beradik ini bukan dalam keadaan yang baik, anak bongsu kepada keluarga tersebut tidak menyalahkan ibu memandangkan dia telah mendidik dan membesarkan mereka selayaknya.

Adah sayang mak, selagi bernyawa, insyaallah Adah akan jaga mak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by #HasratSyada (@syadaamzahh)

Dalam pada masa yang sama, ramai lagi masih tertanya apakah kesudahan untuk keluarga itu. Semakin banyak spekulasi, semakin banyak isu yang akan timbul.

Selain itu, kami sertakan juga artikel trending pada pautan di bawah.

Adik lelaki shila amzah
1 hour ago

"Saya Lebih Tahu, Tak Apa, Settle Sendiri" - Adik Lelaki Shila Amzah Enggan Jawab Dakwaan Culas Bayar Nafkah Anak

The post “Mak Tak Hina..” – Syada Amzah Minta Maaf Pada Ibu, Kontroversi Adik-Beradik Semakin ‘Panas’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments