#Hiburan: “Disember Dia Mula Berlakon, Bayaran RM500K” – Wanita ‘Misteri’ Dr. Azra Wujud, Azri Iskandar Nafi Reka Cerita

Pelakon veteran, Azri Iskandar tampil menafikan bahawa kekasih hati yang selama ini wajahnya dirahsiakan iaitu Dr. Azra adalah rekaan semata-mata.

Azri hanya belum bersedia untuk menampilkan kekasih hati di khalayak umum saja.

Advertisement

Namun begitu, bekas suami Elly Suriaty itu berkata Azra akan mula berlakon pada bulan Disember selepas dia bersetuju untuk membintangi sebuah filem yang dibayar sebanyak RM500,000.

Korang boleh tengok dia masa pelancaran nanti. Dia merupakan panel skrip dan berlakon. Dia pandai bawa superbike sebab itu dapat tawaran.

Dalam pada itu, biarpun sudah hampir setahun tidak bertemu dengan wanita tersebut, Azri tetap meletakkan keyakinan terhadap Azra.

Sekadar info, Azri Iskandar pernah berkahwin dengan Elly Suriaty, namun bercerai pada tanggal 17 Mei 2022. Beberapa minggu selepas sah bercerai, aktor tersebut memaklumkan diri sudah mempunyai kekasih hati baru.

Azri iskandar anak
2 days ago

Bukan Dr Azra, Anak Dedah Azri Iskandar Ada Bawa Keluarga Keluar Makan Bersama - "Wanita Itu Nampak Lebih Ikhlas"

The post “Disember Dia Mula Berlakon, Bayaran RM500K” – Wanita ‘Misteri’ Dr. Azra Wujud, Azri Iskandar Nafi Reka Cerita first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments