#Hiburan: Didakwa Bergaduh Dengan Shila, Syada Amzah Akhirnya Bersuara Beri Penjelasan – “Saya Sentiasa Perang Dingin…”

Timbul spekulasi bahawa berlaku perselisihan antara Syada Amzah dan kakaknya, penyanyi Shila Amzah selepas mereak dilihat saling ‘unfollow’ di Instagram masing-masing.

Syada amzah shila amzah unfollow
2 days ago

'Unfollow' Instagram & Hanya Sokong Syahir Di Famili Duo, Hubungan 'Sisters' Syada Dan Shila Amzah Kini Berantakan?

Advertisement

Menerusi Instagram story, Syada telah tampil menjelaskan perkara tersebut untuk meredakan keadaan dan tidak mahu orang ramai salah erti.

Kata Syada tujuannya membuat hantaran sebelum ini adalah kerana mahu memberikan semangat kepada Syahir yang pertama kali memasuki pertandingan menyanyi tanpa ahli kumpulannya yang lain.

Saya ada tulis sokongan kepada The Amzahs. Kalau saya tidak okay (dengan Shila) saya takkan cakap The Amzahs.

syada

Tambahnya, dia sentiasa ‘pering dingin’ dengan semua adik beradiknya dan ia adalah perkara biasa malah Syada ada bertegur dengan kakaknya di sebuah acara dan berpelukan.

Cakap pasal dingin, I memang sentiasa perang dingin dengan semua adik beradik. Saya terjumpa dia, elok je bertegur sapa, tak tarik rambut jangan risau semua, risau pasal keluarga sendiri dulu ok?

syada

The post Didakwa Bergaduh Dengan Shila, Syada Amzah Akhirnya Bersuara Beri Penjelasan – “Saya Sentiasa Perang Dingin…” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments