#Hiburan: “50 Ekor Kucing Nak Campak Mana?” – Syafiq Amzah Dedah Alasan Ibu Mahu ‘Landed House’, Enggan Duduk Kondominium

Boleh dikatakan, minggu lalu konflik soal rumah yang berlaku dalam keluarga penyanyi popular, Shila Amzah sememangnya menjadi perhatian ramai.

Terbaru, adik lelaki Shila iaitu Shafiq Amzah mendedahkan sebab utama mereka tidak bersetuju untuk berpindah ke rumah kondominium kerana mempunyai 50 ekor kucing yang kini sedang dibela.

Advertisement

Nak campak mana semua kucing? Sebab itu mak nak landed house.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fauziah Sarman (@mamazie68)

Dalam pada itu, Shafiq pertahankan diri dengan berkata dirinya serta Syada Amzah tidak pernah berkira untuk mengeluarkan duit bagi pengurusan kucing serta keperluan barang dapur.

Sekadar info, perbalahan antara adik-beradik ini mula berlaku selepas Shila meluahkan hasrat mahu menjual rumah keluarga dan memindahkan mereka ke rumah kondominium baru. Namun perkara itu tidak diterima baik oleh adik-adiknya.

shafiq amzah
3 days ago

"Kepala Otak Mak Lah, Mak Ni Memang Takde Otak" - Shafiq Dakwa Shila Amzah Datang Tendang Pintu Rumah, Tengking Ibu

The post “50 Ekor Kucing Nak Campak Mana?” – Syafiq Amzah Dedah Alasan Ibu Mahu ‘Landed House’, Enggan Duduk Kondominium first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments