#Hiburan: “Dah Terima & Ikhlas, Tak Boleh Cakap Lebih-Lebih” – Hanya Senyum Dalam ‘Live’, Ira Kazar Akui Dah Terima Kifarah

Baru-baru ini, kemunculan isteri pengarah, Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar dalam sesi siaran langsung di TikTok isteri pelakon, Azlan Komeng telah menimbulkan rasa kurang senang oleh netizen.

Susulan itu, ramai yang meninggalkan komen tidak enak ketika live itu berlangsung dan Nur Nilam Ortiz sememangnya terkejut melihat reaksi penonton di siaran langsung itu.

Advertisement

Bahkan, Nur Nilam berasa hairan bagaimana Ira mampu menghadapi pelbagai cacian dan kritikan pedas selama ini.

Dapat dilihat dalam live tersebut, Ira yang memakai baju serba merah hanya senyum dan mendiamkan diri duduk di sebelah Nur Nilam.

Bahkan meminta isteri pelakon itu bertenang agar tidak melayan segala kritikan yang dilontarkan untuk dirinya.

Itu yang aku cakap dekat dia.. Kifarah itu ada tapi aku tak boleh cakap lebih-lebih. Ira tengah mengalami kifarah bukan? Dia pun dah reda, bersyukur dengan apa Allah beri kepada dia.

Kenyataan tersebut sememangnya membuatkan perasan ingin tahu dari kalangan netizen membuak-buak serta tidak sabar untuk menunggu cerita daripada Ira Kazar.

ira kazar menangis
4 weeks ago

"Sarah Lagi Terseksa!" - Ira Kazar Menangis Hingga Perlu Ditenangkan, Tapi Netizen Langsung Tak Kesian

The post “Dah Terima & Ikhlas, Tak Boleh Cakap Lebih-Lebih” – Hanya Senyum Dalam ‘Live’, Ira Kazar Akui Dah Terima Kifarah first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments