#Hiburan: “Orang Lain Mungkin Tak Nampak Tapi…” – Dikritik Tak Jaga Hati Watie Asyik ‘Post’ Pasal Siti Sarah, Ini Kata Shuib

Pelawak dan penyampai radio Shuib menangkis dakwaan dan kritikan orang ramai yang berpendapat dia tidak menjaga hati isterinya, Watie kerana sering berkongsi kerinduan terhadap Allahyarham Siti Sarah Raisuddin.

Kata usahawan itu, dia bertuah kerana dijodohkan dengan Watie sebagai teman hidup kerana wanita berkenaan sangat memahami situasi malah memberi green light untuk berkongsi tentang isteri pertamanya.

Advertisement

Pada awal perhubungan saya ada bertanyakan kepadanya tetapi dia pula cakap, kenapa perlu tanya? Kongsi sahaja sebab dia pun tak kisah.

MV Tinggalkan Diriku

Inilah antara sebab saya pilih Watie. Orang lain mungkin tak nampak, tapi saya dah lihat perkara ini sejak awal lagi dan saya sifatkan Watie ditakdirkan untuk saya

Tambah Shuib kesedihan yang dirasainya akibat kehilangan insan tersayang kini telah diganti dengan kehadiran wanita yang serba memahami.

watie hanifiah

Malah, seperti yang kita ketahui Watie pernah beberapa kali menemani bapa kepada empat anak itu untuk menziarahi kubur arwah Siti Sarah.

Susah cari wanita seperti dia. Watie pernah cakap, dia hadir dalam hidup saya untuk hilangkan kesedihan.

watie hanifiah
2 weeks ago

"Dia Orang Semua Manja.." - Watie Hanifiah Reda Jika Tiada Rezeki Anak Sendiri, Anak Tiri Dah Cukup

The post “Orang Lain Mungkin Tak Nampak Tapi…” – Dikritik Tak Jaga Hati Watie Asyik ‘Post’ Pasal Siti Sarah, Ini Kata Shuib first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments