#Hiburan: Asyik Tayang ‘Body’ Sejak Dah Kurus, Bella Astillah Dikritik Pakaian Makin Sendat – “Kalau Sayang Suami, Usahakan Tutup Aurat”

Penyanyi dan pelakon Bella Astillah, dilihat sering mempromosikan produk menguruskan badan kerana dikatakan sangat berkesan.

Sebab itulah dia akan menunjukkan perubahan badannya dari saiz M ke saiz XS untuk membuktikan bahawa produk tersebut selamat dan berkesan.

Advertisement

Namun, isteri Aliff Aziz itu dikritik warganet di Instagram kerana dikatakan berpakaian terlalu sendat sehingga menampakkan bentuk tubuhnya.

Aktres bertubuh kecik molek itu dinasihati ramai untuk menjaga aib suami dan belajar menutup aurat dengan lebih baik meskipun secara perlahan-lahan.

komen

Dalam pada itu, segelintir warganet berpendapat saiz badan terlalu kurus kurang menarik bagi seseorang wanita sebaliknya lebih baik mempunyai tubuh badan yang sihat.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

alip
5 days ago

"Penuh Naik Turun, Awak Tetap Setia" - Pernah Bercerai, Aliff Aziz Kongsi Kini Bahagia Bersama Bella Astillah

The post Asyik Tayang ‘Body’ Sejak Dah Kurus, Bella Astillah Dikritik Pakaian Makin Sendat – “Kalau Sayang Suami, Usahakan Tutup Aurat” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments