#Hiburan: “Dia Ni Dah Biasa Menipu & Putar Belit” – Bella Astillah Dakwa Sophia Al-Barakbah Keluar Auditorium Lepas Suami Buat Persembahan

Melalui Instagram Story pelakon serta penyanyi, Bella Astillah, dia mendakwa bahawa pelakon, Sophia Al-Barakbah telah menipu ketika menjawab soalan wartawan berhubung kehadirannya ke program All Stars Gegar Vaganza (ASGV) pada malam Ahad lalu.

Kata Bella, nama pelakon tersebut tidak ada dalam senarai jemputan dan Sophia juga bergegas keluar dari auditorium selepas suaminya, Aliff Aziz selesai membuat persembahan.

Advertisement

Tapi tak hairanlah dia ni dah biasa menipu dan putar belit.

Sebelum ini, sewaktu Sophia ditemui oleh pihak media ketika hadir ke AGSV, dia berkata kehadirannya untuk menyokong sepupu iaitu penyanyi, Aishah Retno.

Bahkan, pelakon jelita itu menafikan dakwaan bahawa dia hadir untuk menonton persembahan Aliff yang dahulunya pernah dikaitkan bersama.

Kehadiran Sophia Al-Barakbah ke AGSV telah mencuri perhatian ramai, ia kerana Aliff merupakan peserta dalam program tersebut.

8 months ago

"Sekali Lagi Saya Tegaskan.." - Aliff Aziz Nafi Isu Dengan Sophia Al Barakbah Hanya 'Gimik' Drama

The post “Dia Ni Dah Biasa Menipu & Putar Belit” – Bella Astillah Dakwa Sophia Al-Barakbah Keluar Auditorium Lepas Suami Buat Persembahan first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments