#Hiburan: “Perangai Kelaut..” – Dah Dibayar Tapi Tak Buat ‘Review’, Syada Amzah Bagi Alasan Rumah Banjir

Sedang ‘hangat’ dibicarakan netizen tentang gosip antara adik-beradik Shila Amzah, ada cerita baru yang datang dari warganet pula kali ini tentang Syada Amzah.

Memandangkan topik ini sudah diketahui ramai, seorang individu tampil memuatnaik status di laman Twitter yang mendakwa anak bongsu kepada keluarga itu tidak melaksanakan kerja review yang telah dibayar dan diberi produk terlebih dahulu.

Advertisement

Bagi alasan rumah banjir, kita cuba bagi solution, dah makan tahun dah.

Walaupun telah bersara dari tempat kerjanya, individu tersebut masih kecewa dengan watak Syada. Katanya, hingga sekarang dia tidak membuat video review tersebut ataupun memberi refund.

Walaupun sudah diberi waktu memandangkan baru terkena banjir, namun tidak bermakna duit itu dihalalkan. Individu tersebut turut menasihati agar yang lain tidak mengikut cara berkerja adik penyanyi itu.

Muda lagi, tapi perangai dah kelaut. Takde siapa kata dah halalkan produk itu pun.

twt

Meninjau di ruangan komen juga, rata-rata netizen turut tidak setuju dengan tingkah laku tak bertanggungjawab personaliti media sosial itu.

Selain itu, kami bawakan juga artikel trending sekarang pada pautan di bawah.

syada amzah
2 days ago

"Gilalah.. Rasa Macam Haiwan Strays" - Dah Dibuang, Syada Amzah Dedah Dihalau Rumah Pula?

 

The post “Perangai Kelaut..” – Dah Dibayar Tapi Tak Buat ‘Review’, Syada Amzah Bagi Alasan Rumah Banjir first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments