#Hiburan: “Penunggang Agama Bukan Tiket Buat Salah Ye” – Setahun Tunggu, Akhirnya Da’i Syed Pulangkan Duit Tak Buat Reviu

Seorang wanita tampil menularkan tingkah laku pendakwah Dai Syed yang tidak melakukan kerja seperti yang dijanjikan selepas sudah menerima bayaran.

Dais Syed
4 days ago

"Keturunanmu Juga Akan Merasa Kifarah" - Wanita Dakwa Jadi Mangsa Gangguan Seksual Da'i Syed Bersumpah Di TikTok

Advertisement

Menerusi TikTok, wanita yang menggunakan nama A!m3a tersebut telah menularkan tangkap layar perbualannya dengan suami pengacara Hana Ismail itu di Instagram.

Difahamkan, dia dan Syed ada membalas mesej atas urusan kerja di mana pendakwah itu sepatutnya membuat reviu berbayar untuknya.

Lepas dia bersetuju untuk buat paid review, dah bayar tapi tak buat. Duit saya lebur macam itu saja. Selepas itu DM tak baca dah.

dai syed

Berdasarkan perbualan mereka, Syed dilihat tidak membalas mesejnya yang dihantar pada Februari dan Disember 2022 ketika dia bertanya tentang duit tersebut.

dai syed

Bagaimanapun, menurutnya Syed sudah pun menghubunginya dan membayar duit yang tidak dinyatakan jumlahnya selepas pendedahan itu tular di TikTok.

Dalam pada itu, ada juga individu yang turut berkongsi mengalami nasib yang sama selepas berurusan dengan Syed di mana bayaran sudah diberikan namun reviu tidak dibuat.

komen

The post “Penunggang Agama Bukan Tiket Buat Salah Ye” – Setahun Tunggu, Akhirnya Da’i Syed Pulangkan Duit Tak Buat Reviu first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments