#Hiburan: “Fikir Nak Sedappp Je” – Ingin ‘Bersama’ Isteri Dalam Pantang, Suami Tergamak ‘Racun’ Isteri Dengan Ubat Tidur

Tular di media sosial apabila seorang pengguna Twitter @kingarep_ ada memuat naik sebuah tangkap layar mengenai luahan isi hati seorang isteri yang dianiaya suaminya ketika berada dalam pantang selepas bersalin.

Kata wanita yang tidak didedahkan namanya itu, dia berada dalam keadaan pantang 20 hari dan sering dipaksa untuk melakukan hubungan intim oleh suaminya. Tambahnya lagi, darah nifas masih belum kering dan luka bahagian dalam kesan melahirkan zuriat masih belum pulih sepenuhnya.

Advertisement

Namun, wanita itu mengalamai satu episod gelap apabila suaminya bertindak meletakkan ubat tidur dalam makanan hanya kerana ingin melakukan hubungan seksual bersamanya.

Saya minum lah air milo panas yang dia buatkan untuk saya.. dalam beberapa minit lepas tu, kepala saya pening terus tak sedarkan diri.

Kepala saya pening terus saya tak sedar kan diri, saya kejut suami, rupanya dia bagi saya ubat tidur..

Advertisement

Perkara tersebut telah menyebabkan wanita itu berasa sedih dan bimbangkan keadaan kesihatan dirinya dan bayi yang baru dilahirkan.

Dipaksa bersama dalam pantangSumber : Twitter 

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen meluahkan rasa berang dan tidak puas hati dengan tindakan si suami yang mementingkan diri sendiri dan tidak memikirkan keadaan isteri yang masih lemah dan tidak sepenuhnya sihat kerana baru sahaja melahirkan cahaya mata mereka.

“Haram perbuatan tu, kan isteri masih dalam nifas. Termakan dengan ilham syaitan, sanggup bagi ubat tidur. Nafsu ni lah yang paling jahat dalam diri kita.” komen seorang netizen.

Wang hantaran kahwin
22 jam lalu

"Lelaki Tak Nak Bagi Sebab Pemalas.." - Isu Hantaran Kahwin, Wajib Bagi Tinggi Atas Nama 'Cinta'?

The post “Fikir Nak Sedappp Je” – Ingin ‘Bersama’ Isteri Dalam Pantang, Suami Tergamak ‘Racun’ Isteri Dengan Ubat Tidur first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments