#Hiburan: “Masa Susah Ingat Tuhan, Dah Sihat Lupa..” – Netizen Tegur Elyana Ada ‘Attitude’ Sombong?

Pelakon dan penyanyi Elyana baru-baru ini meluahkan rasa isi hati apabila dia dihujani pelbagai soalan oleh mereka yang menghidapi penyakit sama sepertinya.

Seolah-olah menjadi tempat kaunter pertanyaan, Elyana berkata dia juga seorang pesakit dan bukannya pakar dalam bidang perubatan.

Advertisement

Berat jadi saya ni. Nak kena layan semua orang apabila diperlukan. Bila ada yang tak kena di mata, orang maki hamun saya macam tak ada perasaan. Saya bukan malaikat.

Kalian kata saya ahli neraka, takkan masih nak minta tolong saya. Ramai lagi orang yang bijak pandai dekat luar sana.

Gara-gara respon itu, ruangan komen beberapa hantaran media hiburan yang memuat naik cerita mengenai Elyana dihujani komen kritikan daripada netizen.

“Masa susah ingat tuhan, dah sihat lupa.Percakapan kita adalah doa.. Hati-hatilah dlm berkata-kata” komen netizen.

Sekadar info, Elyana memaklumkan dia bebas daripada penyakit kanser limfoma selepas 11 tahun berjuang melawan penyakit itu.

Selin itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Masdo tak mandi
19 hours ago

"Kami Merasakan Diri Kami Dah Tampan.." - Kumpulan Masdo 'Tenang' Dilabel Muka Tak Mandi

The post “Masa Susah Ingat Tuhan, Dah Sihat Lupa..” – Netizen Tegur Elyana Ada ‘Attitude’ Sombong? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments