#Hiburan: Aliff Aziz Ucap Selamat Hari Jadi Kepada Ruhainies & Mohon Maaf Atas Apa Yang Berlaku – “Semoga Allah Balas Kebaikan Awak”

Biarpun nama kedua-duanya masih hangat diperkatakan di media sosial, Aliff Aziz kelihatan memberi ucapan selamat hari lahir kepada aktres, Ruhainies di Instagram Storynya.

Semoga sentiasa bahagia

Dapat dilihat dalam ucapan tersebut, Aliff menitip doa buat rakan baiknya serta sentiasa dikurniakan kebahagiaan dalam hidup.

Advertisement

Bahkan, aktor itu turut memuat naik foto mereka berdua yang dipercayai diambil ketika pengambaran sebuah drama bersama yang berjudul Terjerat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ( ألف عزيز ) (@iamaliffaziz)

Minta maaf atas ujian yang dilalui Ruhainies

Dalam pada masa yang sama, Aliff juga memohon maaf kepada Ruhainies atas segala ujian yang dilalui sejak kebelakangan ini susulan isu ditangkap khalwat.

ucapan birthday aliff ke ruhainies

Semoga Allah membalas segala kebaikan awak. Maafkan saya dan kami semua atas kekurangan yang berlaku.

Sekadar info, Aliff Aziz dan Ruhainies menjadi perhatian ramai selepas mereka ditangkap khalwat di sebuah kondominium di Kuala Lumpur pada 9 Mac lalu.

ruhainies aliff aziz
4 weeks ago

“Kemain Senyum Lebar, Seronok Betul" - Netizen Geram Ruhainies & Aliff Aziz Gembira Tiba Di Mahkamah Untuk Kes Khalwat

The post Aliff Aziz Ucap Selamat Hari Jadi Kepada Ruhainies & Mohon Maaf Atas Apa Yang Berlaku – “Semoga Allah Balas Kebaikan Awak” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments