#Hiburan: “Saya Tahu Ada Yang..” – Walaupun Ramai Was-Was, Daud Kim Syukur Impian Bina Masjid Di Korea Tercapai

Youtuber Korea yang dikenali ramai iaitu Daud Kim meluahkan rasa gembira dan syukur apabila impiannya untuk membina masjid akhirnya tercapai.

Berjaya bina masjid

Menurut Daud, impiannya tidak akan dapat dikecapi jika bukan kerana bantuan dan sumbangan daripada orang ramai.

Advertisement

Saya juga tahu ramai yang mengambil berat, tetapi saya tidak berputus asa dengan impian saya untuk membina masjid.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daud Kim (@jaehan9192)

Ramai syak wasangka

Sebelum ini, hasrat Daud Kim membina masjid di Incheon terpaksa ditundakan susulan banyak pihak yang menentang.

Ia kerana ada pihak yang mempertikaikan kaedah pengutan dana yang dibuat oleh Youtuber tersebut, di mana duit sumbangan semua disalurkan dalam akaun peribadinya.

daud kim, ayana moon farah lee
1 month ago

Youtuber Korea Kontroversi Lancar Tabung Derma Nak Bina Masjid, Ayana Moon & Farah Lee Minta Rakyat Malaysia Jangan Terpedaya

The post “Saya Tahu Ada Yang..” – Walaupun Ramai Was-Was, Daud Kim Syukur Impian Bina Masjid Di Korea Tercapai first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments