#Hiburan: “Kalau Saya Menidakkan, Orang Cakap Memang Saya Buat” – Ruhainies Enggan Ulas Tuduhan Komplot Dengan Aliff Aziz

Terbaru, pelakon Ruhainies pilih untuk tidak mengulas tuduhan dia berkomplot dengan penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz untuk menjatuhkan isteri aktor itu, Bella Astillah.

Diam diri isu komplot dengan Aliff

Menurut Ruhainies, jika dia menafikan hal terbabit, orang ramai tetap akan menyalahkannya dan disebabkan itu, aktres itu merasakan berdiam diri adalah jalan terbaik ketika ini.

Advertisement

Itu adalah pendapat siapa? Bukan saya. Benda itu diluar kawalan saya. Saya tak mahu tegakkan apa-apa lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Official Hlive (@officialhlive)

Dalam pada masa yang sama, pelakon tersebut tidak mahu memanjangkan isu ‘panas’ ini lagi kerana bimbang tidak akan ada penghujungnya.

Sudah tidak berhubung

Bahkan, dia turut menjelaskan sudah tidak menghubungi Aliff lagi ketika ini kerana sudah tidak mempunyai keperluan apa-apa, memandangkan penggambaran drama turut sudah selesai.

Sewaktu ditanya oleh pihak media sama ada dirinya ada cuba menghubungi Bella susulan permohonan maaf tidak dilayan, Ruhainies berkata tiada keperluan untuk berbuat perkara itu.

Aliff aziz menangis
4 days ago

“Selalu Orang Salah Ni Cakap Last” - Tidak Dapat Tahan Sebak, Aliff Aziz Dedah Alasan Sebar Cerita Bella Astillah ‘Curang’

The post “Kalau Saya Menidakkan, Orang Cakap Memang Saya Buat” – Ruhainies Enggan Ulas Tuduhan Komplot Dengan Aliff Aziz first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments