#Hiburan: “Kau Yang Mula Goda Dia, Puaka Miang..” – Sarah Yasmine Sindir Ruhainies Cuba Goda Aliff Aziz Semasa Di Set

Sebelum ini individu yang mengakui dirinya sebagai kekasih gelap kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine mendakwa aktres Ruhainies memberikan kenyataan palsu kepada media tentang Aliff.

Lapan kali?

Terbaru, Sarah memuat naik satu hantaran di Instagram story menyindir Ruhainies dan mempersoal kebenaran kenyataan pelakon itu berkenaan kes khalwat.

Advertisement

Okay la mungkin malam tu betul-betul tak buat apa-apa eh. Dah gitu yang lain lapan kali tu apa?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sarah Yasmine (@sarahyasminekh)

Puaka miang

Bukan itu sahaja, di hantaran yang sama, Sarah turut mendedahkan bahawa orang lain yang bekerjasama dengan Aliff serta Ruhainies di set penggambaran juga mengakui aktres ini telah menggoda Aliff.

Orang-orang dekat set pun ada kata lah kau yang mula goda-goda dia (Aliff) dulu. Puaka miang.

ss

Sebelum ini, Ruhainies tidak mengaku ada sebarang hubungan istimewa bersama Aliff Aziz dan hanya mengajaknya makan malam di rumahnya sebelum ditangkap khalwat.

Sementara itu, isteri kepada Aliff, Bella Astillah pula pernah berkata suaminya sudah mendatangi kediaman Ruhainies sebanyak lapan kali sebelum kes khalwat tersebut.

sarah yasmine
1 week ago

"Fake Ass B*tch, Kau Diam Lagi Bagus" - Sarah Yasmine 'Panas Hati' Dengan Jawapan Ruhainies?

The post “Kau Yang Mula Goda Dia, Puaka Miang..” – Sarah Yasmine Sindir Ruhainies Cuba Goda Aliff Aziz Semasa Di Set first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments