#Hiburan: “Saya Perlu Langsaikan Hutang RM7 Juta” – Hasil Untung Niaga Sebulan RM30K, Datuk Red Tak Culas Bayar Hutang

Sedia maklum, bekas suami penyanyi, Adira Suhaimi iaitu Datuk Red atau nama sebenarnya Datuk Seri Adnan Abu perlu melangsaikan hutang sebanyak RM7 juta selepas diisytiharkan muflis lima tahun lalu.

Berjaya kumpul RM30k sebulan

Difahamkan dari pendedahan tuan badan, kini dia sudah membayar sebanyak RM30,000 daripada jumlah keseluruhan dengan hasil titik peluhnya sendiri.

Advertisement

Meskipun baru RM30,000, saya tetap berasa bangga kerana wang tersebut berjaya dikumpul dalam tempoh masa sebulan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ℝ ℍ (@adira.suhaimi)

Niaga kecil-kecilan dulu

Dalam pada masa yang sama, usahawan terbabit sama sekali tidak segan apabila perlu berniaga secara kecil-kecilan kerana sedar dengan keadaannya kini yang terhimpit dengan hutang-hutang yang perlu dilangsaikan.

Sekarang saya menjual kopi, sambal, baju dan minyak wangi. Ada impian untuk terlibat lagi dalam bidang hartanah, tapi perlu selesaikan hutang RM7 juta yang kini hanya baru dibayar RM30K. Panjang lagi tempoh untuk menyelesaikan hutang.

Sekadar info, Datuk Red dan Adira disahkan bercerai talak satu pada 24 April lalu di Mahkamah Syariah Gombak Barat.

datuk red
2 weeks ago

"Saya Tak Tahu Nak Cakap Apa.." - Ibarat Sudah Jatuh Ditimpa Tangga, Datuk Red Harus Kuat Demi Anak

The post “Saya Perlu Langsaikan Hutang RM7 Juta” – Hasil Untung Niaga Sebulan RM30K, Datuk Red Tak Culas Bayar Hutang first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments